Lumea afacerilor este in plina dezvoltare in Romania, intrucat din ce in ce mai multi investitori au gasit aici o piata de desfacere excelenta. Persoanele care sunt in cautarea unor birouri de inchiriat Cluj trebuie sa stie care sunt cele mai importante elemente de care sa tina cont, pentru a semna contracte avantajoase pentru ei. In randurile ce urmeaza sunt prezentate principalele directii care trebuie urmate pentru ca procesul de cautare sa fie cat mai usor si mai eficient!
Zona ideala
Pentru inceput, antreprenorii trebuie sa se gandeasca la zona in care isi doresc sa isi deschida afacerea sau sa se extinda. Ideal este ca spatiile de birouri sa se afle intr-o locatie usor accesibila cu mijloacele de transport, pentru ca angajatii sa se poata deplasa cat mai usor la locul de munca. Mai mult, oamenii de afaceri trebuie sa se gandeasca si la distanta fata de centru, astfel incat spatiile pe care le inchiriaza sa nu fie prea departe.
Dimensiunea potrivita pentru birouri de inchiriat Cluj
Un alt detaliu ce trebuie luat in considerare cand vine vorba despre birouri de inchiriat Cluj este dimensiunea acestora. Daca pentru afacerile foarte mari sunt necesare spatii extrem de intinse, poate chiar pe mai mutle etaje, cand vine vorba despre business-urile micute, aflate la inceput de drum sunt suficiente spatiile mai restranse. In acest fel, antreprenorii isi optimizeaza foarte bine costurile de intretinere. Ulterior, daca vor sa se extinda, pot gasi variante mai convenabile pentru ei.
Mobilate sau nemobilate
Alegerea celor mai bune spatii pentru birouri se poate face si in functie de modul in care acestea sunt dotate. De exemplu, cei care vor sa isi amenajeze singuri locatia in care isi desfasoara activitatea trebuie sa se indrepte catre birouri nemobilate. In schimb, persoanele care vor sa aiba totul la indemana in momentul in care semneaza contractul pot alege birourile gata mobilate sau cel putin partial mobilate.
Posibilitatea de divizare a spatiului
Pentru oamenii de afaceri care fac partea din lumea corporate este foarte important ca spatiile pe care le inchiriaza sa poata fi divizate, in functie de nevoile pe care le au. De exemplu, pentru amenajarea a mai multe birouri intr-un spatiu de tip open space, este suficienta achizitionarea unor panouri de impartire.
Tarife
Bineinteles, preturile practicate pentru birourile de inchiriat sunt si ele de luat in calcul. Antreprenorii care sunt gata sa semneze un nou contract trebuie sa se asigure ca suma pe care o investesc este una in concordanta cu ceea ce vor primi. Este esential ca tarifele sa corecte, in functie de zona in care sunt amenajate spatiile in cauza.
Contractul
Nu in ultimul rand, oamenii de afaceri trebuie sa citeasca foarte bine contractul inainte de a-l semna si sa fie siguri ca au luat la cunostinta toate clauzele aferente. Nimeni nu-si doreste ca in timp sa aiba parte de suprize neplacute din punct de vedere legal. Ideal este ca antreprenorii sa consulte si un avocat in acest sens!